joi, 11 octombrie 2007

PSALMUL 23

Numai mila Ta, Isuse,
Mă face ca să veghez,
Să trec peste orice probe,
Şi doar Ţie să-ţi urmez.

Dimineaţa mă rog Doamne,
Mângăiere să primesc,
A mea inimă să fie,
Plină de harul ceresc.

Având o nădejde scumpă
Şi-un Păstor aşa iubit,
Nu voi duce nici o lipsă
Pe-acest drum aşa umbrit.

El mă duce la păşune
Şi la ape de odihnă;
Prin văi limpezi şi senine,
Mă conduce spre lumină.

Nu mă tem de nici un rău,
Tu fiind mereu cu mine,
Întinzând toiagul Tău,
Nuiaua făcându-mi bine.

Având pe cap untdelemn,
Paharul fiindu-mi plin,
La fericire mă-ndemn,
Pentru anii care vin.

Ca să locuiesc eu, Doamne,
În a sfântului locaş,
Mila Ta să-mi ocrotescă
Zilele ce mi-au rămas.

Rodica Dragoş.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8