luni, 21 iulie 2008

Motivaţie:

Acesta este un blog personal. În articolele expuse aici nu am implicat, în nici un fel, credinţa generală a "Asociaţiei Studenţilor în Biblie", chiar dacă majoritatea opiniilor mele coincid cu aceasta. Îmi cer iertare de la toţi cei care s-au considerat ofensaţi de discursurile mele. Repet: acesta este un blog strict personal unde am încercat să "vizualizez" câteva subiecte din Sfintele Scripturi, aşa cum mi-au fost mie descoperite şi cum le-am învăţat de la înaintaşii mei.
Să luăm seama la instrucţiunile ap. Pavel către Tesaloniceni: "Nu stingeţi Duhul. Nu dispreţuiţi proorociile. Ci cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce este bun", 1Tes. 5:19-21.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8