marți, 1 martie 2011

Dar ţie ce ţi-a spus Dumnezeu?


L-am rugat pe Dumnezeu să-mi ia mândria, dar El mi-a răspuns: NU!
Mi-a spus că nu e treaba Lui a-mi lua mândria, ci că eu trebuie să o arunc.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi însănătoşească copilul, dar El mi-a răspuns:NU!
Mi-a spus că duhul copilului meu e sănătos, iar corpul lui doar trecător.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare, dar El mi-a răspuns: NU!
Mi-a spus că răbdarea este roada suferinţei. Răbdarea nu se dă, ea se câştigă.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea fericire, dar El mi-a răspuns: NU!
Mi-a spus că El îmi dă binecuvântări, dar că fericirea depinde de mine însumi.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi uşureze durerea, dar El mi-a răspuns: NU!
Mi-a spus: "suferinţa te îndepărtează de lucrurile pământeşti, dar te apropie de Mine".

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea creştere spirituală, şi mi-a răspuns: NU!
Mi-a spus că singur trebuie să cresc, El mă curăţeşte pentru a aduce roade.

L-am întrebat pe Dumnezeu dacă mă iubeşte.
El mi-a răspuns: DA! Doar mi-am dat Fiul să moară pentru tine.

L-am rugat pe Dumnezeu să mă ajute a-mi iubi semenii, aşa cum mă iubeşte El pe mine.
Şi El mi-a răspuns: "În sfârşit... ai înţeles!"

2 comentarii:

daniel sidor pode spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
daniel sidor pode spunea...

Foarte frumos. Atat invatatura din text cat si aranjarea cuvintelor sunt de mare impact. Domnul sa te binecuvinteze.

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8