duminică, 16 februarie 2014

Gratitudine

Mă doare neputinţa de a fi
Aşa cum trebuie cu-adevărat;
Constat când fac bilanţul de o zi,
Că azi, aşa ca ieri, porunca am călcat.

Sunt foarte trist, mereu îngândurat
Şi mă întreb: De ce mă mai iubeşti?
Că azi, aşa ca ieri, porunca am călcat,
Iar Tu mă ierţi şi nu mă părăseşti.

Mă doare lipsa mea de vigilenţă,
Că azi, aşa ca ieri, porunca am călcat,
Dar eşti cu mine, simt a Ta prezenţă,
Mi-a frică să nu crezi că Te-am trădat.

Chiar dacă azi, şi-n fiecare zi
Mă dovedesc slugă necredincioasă,
Te- ador Isus, oriunde m-aş găsi.

Primeşte-mi gratitudinea pioasă!

Un comentariu:

Livia spunea...

Pace. Doamne ajuta ne si iarta toate greselile si pacatele Mila si dragostea lui e mare

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8