sâmbătă, 12 aprilie 2014



Cuvinte de rămas bun

După Cina de pe urmă când Iuda era plecat,
Domnul cu o voce blândă spre apostoli sa-ndreptat:
„Cum v-am iubit Eu pe voi, vreau şi voi să vă iubiţi,
Prin furtunile vieţii să vă dovediţi uniţi.”

Eu mă duc pentru o vreme, dar să nu vă tulburaţi,
Până când mă voi întoarce să trăiţi ca nişte fraţi.
Mă duc să pregătesc locul, iar în vremile de-apoi
Mă voi întoarce-n văzduh ca să vă duc şi pe voi.

Eu sunt Calea,  Adevărul, Viaţă pentru orişicine,
Cel ce nu-i atras de Tatăl nu poate veni la Mine;
Cine m-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl Meu,
Pentru că Eu sunt în Tatăl, să-nţelegeţi nu e greu!


Nimic nu spun de la Mine, ci doar ce am auzit,
Toate le ştiu de la Tatăl, El să fie proslăvit.
Dacă credeţi ce v-am spus şi urmaţi pe Calea Mea,
Voi ruga pe tatăl Meu un „avocat” să vă dea.

Duhul Sfânt de adevăr vă va dărui putere
Când umblaţi prin valea morţii să aveţi o mângâiere.
Vă v-a aminti de Mine şi de tot ce eu v-am spus,
Veţi argumenta adesea: „aşa ne-a vorbit Isus.”

Acum vine încercarea şi toţi vă veţi risipi,
Vă va fi bătut Păstorul, dar Tatăl mă va-ntări.
Eu vă ofer acum pacea, pacea Mea pe care-o ştiţi,

Cum Eu am biruit lumea şi voi să o biruiţi.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8