joi, 10 aprilie 2014

       Pâinea Vieţii

EU sunt pâinea cea adevărată,
Care M-am coborât din slăvile celeste.
EU sunt pâinea binecuvântată;
Să răspândiţi această veste.

EU trupul mi L-am dat
Pentru salvarea lumii din păcat.

EU sunt pâinea care dă viaţă,
Nu „mana” dată în pustia Sin,
Unde în fiecare dimineaţă
Evreii adunau un omer, plin.

EU sunt „mana”cea adevărată!
Gustaţi şi nu veţi muri niciodată!

Moise v-a dat o hrană îngerească
Pe care aţi mâncat-o şi-aţi murit,
EU, însă, reprezint Pâinea cerească
Pe care Tatăl Meu v-a dăruit. 

EU am venit ca şi Mântuitor
Să aduc pace şi înfrăţire tuturor!

Aşa vorbit-a gloatelor Isus
Când învăţa şi le servea mereu;
Să credeţi toţi în Cel trimis de sus,
Aceasta cere şi vrea Dumnezeu.

Apoi  în ziua cea măreaţă
Veţi fi şi voi treziţi la viaţă!

Noi azi mâncăm această hrană
Împărtăşindu-ne de suferinţa Lui,
Şi suntem una, EL ne este mană,
Cuvântul Sfânt să îl vestim oricui.

Întreaga lume o să afle „mâine”

Căci EL este adevărata pâine.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8