luni, 21 noiembrie 2016

             Tabletă de sănătate lV

O inimă veselă este un bun leac, dar un duh mâhnit usucă oasele.(Prov.17:22).

Bolile inimii au o mare legătură cu stresul. Stresul contribuie la depunerea unor substanţe pe pereţii arterelor şi blochează circulaţia. Uneori produc dureri, crize, sau chiar atacuri de inimă.
Stresul este o reacţie anormală a organismului produsă de factori externi.
S-a descoperit că nişte substanţe chimice din creer, asemănătoare narcoticelor, joacă un rol esenţial. Narcoticele sunt substanţe care produc odihna sau inactivitatea. Aceste narcotice fac legătura între stres şi inimă.

Când Solomon a scris că „o inimă veselă este un bun leac”, nu avea cunoştinţele şi informaţiile pe care le avem noi azi.
Solomon ştia, din experienţă, că un om fără stres şi îngrijorări nu are probleme fizice ca un deprimat. Acest lucru s-a confirmat în zilele noastre.
Cât de important este pentru copilul lui Dumnezeu să nu se streseze în nicio împrejurare.
Nu te teme că Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te
întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor”,i-a spus Dumnezeu poporului Său Israel. Iar Isus le-a spus ucenicilor: „…iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului.”

O inimă veselă va bate toată ziua normal, dar o inimă tristă va obosi repede!
Să fim încredinţaţi în Dumnezeu cu toate lucrurile!

Amin.









Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8