joi, 17 noiembrie 2016

           Prinos

La Tronul îndurării sfinte
Cu mult respect şi dăruire
Aduc prinosul meu, Părinte,
De laudă şi mulţumire.

Mă-nchin cu toată bucuria
Şi cu întregul meu avut,
Aceasta-mi este bogăţia
Ce o păstrez în vas de lut.

Ştiu că nu este o valoare,
De-aceea mă smeresc supus,
Căci rugăciunea mea stăruitoare
Are valoare numai prin Isus.

Şi îndrăznesc prin meritele Sale
Să apelez la Tronul Tău de har;
El mi-a deschis această nouă cale
Când a urcat cu crucea pe Calvar.

Îţi mulţumesc, Părinte-al vaşniciei,
Căci ai iubit atât de mult un păcătos
Încât ai surpat zidul vrăşmăşiei
Când pe Golgota a murit Cristos.

Primeşte-mă aşa cum sunt la Tine!
Deşi mai şchiopătez, eu te iubesc nespus,
Prinosul meu de lacrimi şi suspine
Nevrednic îl aduc prin Vrednicul Isus.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8