miercuri, 19 ianuarie 2011

Cuvinte pentru Iubitul meu

Cuvinte pline de iubire
În inimă îmi clocotesc,
Lucrarea mea de mulţunire
E pentru Regele ceresc.

De mi-ar fi limba iscusită,
Să pot cânta desăvârşit,
Cu harfa dragostelor mele
L-aş lăuda la infinit.

Iubitul meu e armomia
A tot ce am mai drag şi sfânt,
Întruchipează frumuseţea
Ce nu există pe pământ.

Are pe buze stropi de har,
Veşmintele înmiresmate,
Toiagu-mpărăţiei Sale
Este toiagul de dreptate.

El singur se luptă pe front
Sfidând o forţă colosală,
Şi ca un prinţ înaintează
Către victoria finală.

E Generalul echipat
Cu platoşa neprihănirii,
Este războinicul viteaz,
Reformatorul omenirii.

Pe El l-a uns divinul Tată
Cu undelemnul bucuriei,
Să fie Împăratul slavei
În infinitul veşniciei.

Cu hainele ţesute-n aur
Şi cu sfinţenie-nbrăcată,
Cu El pe Tron va sta Mireasa,
Comoara Lui răscumpărată.

Acesta e Iubitul meu !
Veniţi şi voi să-L adoraţi,
El nu s-a ruşinat de nimeni
Să ne numească pe toţi fraţi.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8