marți, 19 februarie 2008

Nu-mi voi trăi viaţa în van!

"Dacă voi arunca o singură rază de lumină pe cărarea neguroasă a celui de lângă mine; dacă voi ajuta un suflet să vadă limpede ce înseamnă viaţa şi îndatoririle ei, şi astfel să aduc binecuvântare asupra fratelui meu; dacă voi şterge lacrimi de pe obraz, nu-mi voi trăi viaţa în van pe acest pământ.

Dacă voi conduce un suflet pierdut către adevăr, dacă voi însufla inimii lui un simţ al datoriei; dacă-i voi semăna în suflet sentimentul dreptăţii, iubirii adevărului şi frumosului; dacă voi arăta unui om că Înpărăţia Domnului nostru este aproape, nu-mi voi trăi viaţa în van pe acest pământ.

Dacă voi îndepărta frica şi îndoiala; dacă-mi voi păstra viaţa cufundată în dragoste şi bunătate; dacă voi radia lumină, dragoste şi bucurie; Dacă voi ajuta la îndepărtarea blestemului orbirii sufleteşti; dacă voi aduce mai multă bucurie şi speranţă şi mai puţină durere, nu-mi voi trăi viaţa în van pe acest pământ. Dacă voi planta un copac pe marginea drumului vieţii, la umbra căruia să se odihnească sufletele împovorate, chiar dacă nu i-aş vedea frumuseţea niciodată, voi fi binecuvântat cu adevărat – deşi nimeni nu mi-ar şti numele şi n-ar vorbi despre lucrarea mea, pentru că nu-mi voi trăi viaţa în van pe acest pământ." Anonim.

2 comentarii:

dănuţ spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
dănuţ spunea...

Doamne ajuta-ne sa nu ne traim viata in van. Tare frumoase si adevarate principii de viata, dupa care daca ne-om calauzi viata, aceasta nu va fi traita-n van. Multumim frate Iuliu.

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8