duminică, 11 mai 2014

                   Rugăciune

“Doamne,

Ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă,
Să nu mint…doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.
Dacă-mi dai binecuvântare – nu mă lăsa să fiu mândru,
Dacă-mi dai putere – nu-mi lua raţiunea,
Dacă-mi dai succes – nu mă lipsi de demnitate;
Ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei.
Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe alţii pentru că nu gândesc ca mine!
Învaţă-mă să-mi iubesc semenii ca pe mine însumi;
Învaţă-mă să mă judec cum judec pe alţii.
Nu mă lăsa să alunec în orgoliu şi nici în disperare sau eşec,
Chiar dacă eşecul este experienţa care precede triumful.
Învaţă-mă ca în ciuda suferinţei, să pot merge înainte;
Învaţă-mă ca în ciuda decepţiilor să nu-mi pierd încrederea;
Învaţă-mă că a ierta este cel mai înţelept lucru pentru cel puternic,
Şi că răzbunarea este semnalul primitiv al celui slab.
………………………………………………………………………………………………………
Dacă îmi iei binecuvântarea – lasă-mi speranţa;
Dacă îmi iei succesul – lesă-mi puterea de a trece peste eşec!
Dacă eu aş greşi cuiva – dă-mi puterea să-mi cer iertare,
Dacă cineva mi-ar greşi mie – dă-mi putere şi curaj să-l iert!


DOAMNE,dacă eu uit de Tine, Tu…să nu uiţi de mine!”

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8