sâmbătă, 10 decembrie 2016

            Tabletă de sănătate VII

Cine îşi cunoaşte greşelile făcute din neştiinţă? Iartă-mi greşelile pe care nu le cunosc!”(Ps. 19:12).

Datorită imperfecţiunii, în inimile noastre sunt fisuri ascunse – greşeli făcute din neştiinţă – despre care psalmistul ne atenţionează că sunt un pericol spiritual.

Când văd că alţii sunt folosiţi mereu în serviciul de predicare, iar eu mereu „uitat”, în inima mea se poate naşte o fisură – invidia – care rămâne ascunsă de cei din jurul meu. Poate nu ne dăm seama şi tratăm ca având mică importanţă acest lucru, dar această boală roade mereu în interior.
Nu totdeauna acceptăm faptul că şi alţii sunt utili, poate mai utili decât noi.
Chiar dacă eu mă simt lăsat în umbră, singura mea şansă pe care o am, ca să rămân plăcut înaintea lui Dumnezeu este să mă smeresc sub mâna Lui puternică şi să mă bucur de cei pe care El îi vede potriviţi pentru a fi folosiţi în serviciul Său.
Dă-mi, Doamne, harul acesta!

Niciunul dintre noi nu suntem scutiţi de păcate pe care le săvârşim în inimă. Să-l rugăm pe Dumnezeu să ne descopere fisurile ascunse şi să luptăm împotriva lor.
Dă-ne, Doamne, tuturor harul acesta!


Amin.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8