sâmbătă, 12 octombrie 2013

       BIBLIA

Carte sublimă !
Ce-ai luminat cărarea tinereţii mele,
Şi-ai hărăzit sens nou unei vieţi rebele,
Când te-am pătruns cu adevărat
Şi te-am gustat,
M-ai fascinat,
Eşti candela ce luminează noapte de păcat.

Creeaţie cerească !
Atunci când ţi-am privit umil înfăţişarea
N-am înţeles consemnul şi chemarea ;
Citirea ta m-a captivat,
Am repetat
Stupefiat
Şi-am constatat că reprezinţi Cuvântul întrupat.

Şoaptă Divină!
Duh de viaţă în trupul nostru efemer,
Eşti oglindirea slavei plină de mister,
Tu eşti cerescul har,
Nepreţuit mărgăritar
Primit în dar,
Prin tine îl vedem pe Domnul pe Calvar.

Speranţă vie !
Izvor de binecuvântări şi mângâieri,
Standardul inflexibil al nepermiselor schimbări,
Eşti un Cuvânt nemuritor
De viaţă dătător ;
Eu sunt un călător,

Mi-ai spus s-aştept pe Domnul şi eu aştept cu dor.

Niciun comentariu:

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de tine!
Iosua 1:8